Molio bih pomoc |
Post Reply |
Author | |
raki1234
Cita FAQ Joined: 28 Ožujak 2011 Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 Ožujak 2011 at 23:34 |
Pozdrav ljudi, tek sam pocetnik i zelio bih dobiti misice na prsima i
trbusnjake, pa me zanima moze li mi netko napisati plan treninga + plan prehrane, sta moram jesti prije treninga, sta nakon itd... Hvala! |
|
Iluvatar
Fit moderator Joined: 08 Veljaca 2009 Location: Zagreb Status: Offline Points: 4357 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pa cuj... ne vjerujem d ace ti to netko napisati samo ovako pošto se to inace naplacuje ;)
Druga stvar je što se nikome nije napisalo... dođeš, citaš forum, i clanke sa stranice, pa nam predstaviš plan a mi dajemo savjete.. tako je sa svima :P mora se raditi malo, ne može sve biti servirano |
|
Muscle mass does not always equal strength. Strength is kindness and sensitivity. Strength is understanding that your power is both physical and emotional.
O osobnim treninzima kontakt na pm. |
|
raki1234
Cita FAQ Joined: 28 Ožujak 2011 Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ma samo me zanima koje sastojke moram jesti prije treninga a koje
nakon :) |
|
Iluvatar
Fit moderator Joined: 08 Veljaca 2009 Location: Zagreb Status: Offline Points: 4357 |
Post Options
Thanks(0)
|
Proteine + Ugljikohidrati i prije treninga i poslje
|
|
Muscle mass does not always equal strength. Strength is kindness and sensitivity. Strength is understanding that your power is both physical and emotional.
O osobnim treninzima kontakt na pm. |
|
crna_kej
Mixa shakeove Joined: 04 Rujan 2009 Location: Croatia/Hrvatska Status: Offline Points: 987 |
Post Options
Thanks(0)
|
Edited by crna_kej |
|
ako zelis pobjediti, ne smijes izgubiti
|
|
Post Reply | |
Tweet |