Dodaci prehrani |
Post Reply |
Author | |
ZGD
Cita FAQ Joined: 10 Svibanj 2012 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 Svibanj 2012 at 22:35 |
bok svima
nisam znao gdje tocno da pitam, ovdje ili u dijelu foruma gdje se razgovara o prehrani, pa buduci da sam pocetnik odlucio sam ovdje gledam ovaj web shop https://www.fitness.com.hr/shop.aspx pa me zanima koja je razlika izmedu ovih proteina koji su u sekciji "proteini" i ovih koji su u sekcij "povecanje mase" jer kolko kuzim i jedni i drugi sluze kao dodatak prehrani u svrhu povecanja misicne mase ako netko ko se kuzi u to ima vremena ukratko objasniti bilo bi super... pozdrav! |
|
The Phoenix
Fitness freak Joined: 31 Svibanj 2010 Location: Zagreb Status: Offline Points: 4250 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ovi za povecanje mase su zmiksani proteini sa ugljikohidratima, dok su proteini cisti protein.........
Namjena prvih je popuniti dnevni kalorijski unos pošto obicno mjerica sadrži 1000-1500 kalorija ako se ne varam , no stvar je da placaš skupo te UH koji su i onako prilicno nekvalitetni , te ne vidim smisao placati to osim ako si ljencina i neda ti se smiksati svoju kalorisjku bombu.Ili jednostavno imas love pa te nije briga. Tak da uvijek je bolje kupiti ciste proteine i sam si napraviti svoj kalorijski booster ako ti zaista treba a mozes ih i koristiti sa strane kao PWM ili dodatak obroku bez trapanja suvišnih kalorija..... Edited by The Phoenix - 10 Svibanj 2012 at 23:06 |
|
ZGD
Cita FAQ Joined: 10 Svibanj 2012 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aha... znaci najbolje uzimati ove obicne i jos glukozu poslje treninga. Ili ima jos nekaj?
I hvala na odgovoru.
|
|
Zyzz
Cita FAQ Joined: 27 Veljaca 2012 Location: Zagreb Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
|