Tajlandski boks |
Post Reply |
Author | ||
malgelina
Viden/a u gymu Joined: 24 Kolovoz 2009 Location: Croatia Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Kolovoz 2009 at 14:56 |
|
pozdrav svima...
imam jedno pitanje.. željela bih krenuti na tajlandski boks..pa molim sve koji znaju nešto više o tome..da se jave. i ako mi mogu preporuciti gdje se najbolje prijaviti, buduci da sam pocetnik.. tx |
||
bobi
Viden/a u gymu Joined: 14 Sijecanj 2010 Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
zna li netko za privatnog trenera tailand boxa?
|
||
Zoki
Fit moderator Joined: 19 Studeni 2006 Location: Croatia Status: Offline Points: 5840 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Da li netko na forumu trenira tajlandski boks i zna nešto više o tome?
|
||
Fitness oprema i dodaci prehrani na : Fitness.com.hr WebShop-u - Proteini
|
||
Zoki
Fit moderator Joined: 19 Studeni 2006 Location: Croatia Status: Offline Points: 5840 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Btw. bobi premjestio sam ti ovdje pitanje pošto je ovo tema o tajlandskom boksu. Nadam se da je ok. |
||
|
||
Sara89
Viden/a u gymu Joined: 29 Lipanj 2009 Location: Croatia/Hrvatska Status: Offline Points: 133 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Išla sam na kickbox, vrlo je slican tajlandskom. Odlicni i iscrpljujuci treninzi,
radi se u paru ili na vreci, udarci rukama i nogama. U fitness centrima imaju rukavice, ali bolje je je imati vlastitu opremu (higijenski razlozi...). Toplo preporucam štitnike za potkoljenice! Masnice budu smeđe i OGROMNE Za tajlandski znam da se u Zg može trenirati u SUBOS-u (Martinovka, kod FER-s), 2-3x tjedno za 90 kn. To je kakti za studente, ali ima i srednjoškolaca i mlađih ljudi koji rade |
||
Sasa Rajnovic
Viden/a u gymu Joined: 31 Listopad 2009 Location: Croatia Status: Offline Points: 480 |
Post Options
Thanks(0)
|
|