Pomoc pri spravama i vjezbama u teretani |
Post Reply |
Author | |
laac
Viden/a u gymu Joined: 27 Kolovoz 2007 Location: Croatia/Hrvatska Status: Offline Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Kolovoz 2007 at 18:27 |
Evo ovako, u teretanu sam poceo ici prije 2 tjedna iz jednostavnog razloga, jer mi je postalo dosadno kod kuce pa sam htjeo sto bolje iskoristit slobodno vrijeme.
Posto sam pocetnik u teretani i jos nemam dovoljno iskustva s spravama i vjezbama molio bih vas neki savjet ( s kojim tezinama da pocnem, koliko serija dnevno, koliko puta tjedno da idem u teretanu......) Prvi dan mi je instuktor objasnio sve radnje i vjezbe koje mogu raditi i kako da ih radim, ali da bi me svakodnevno upucivao u radnje moram ga jos dodatno placatit sto mi bas i nije na ruku. Trenutno imam 90 kg, š85 cm, takodjer bi htjeo bi skinit i koji kilogram pa eto svaki savjet je dobrodosao |
|
the mystery of life isn't problem to solve but reality to experience.
|
|
Theia
Pali po spravama Joined: 27 Studeni 2006 Location: Croatia Status: Offline Points: 1648 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ovaj site ti ima odlicne clanke i o vjezbanju i o prehrani pa prije svega ti preporucam da ga malo "procesljas".
|
|
just_a_girl
Viden/a u gymu Joined: 13 Veljaca 2007 Location: Croatia Status: Offline Points: 235 |
Post Options
Thanks(0)
|
potpisujem theino + sto se tezina tice to ti niko ne moze rec, pa valjda radis s onoliko s kolko mozes a da ih s tom tezinom uspijes pravilno napravit da se nigdje ne izvijas i tak to.. znaci nemoj pretjerivat s tezinom dok ne uvjezbas jos pravilno izvodit pokrete da ne razmisljas o njima.. a onda postupno povecavas..
tak je i meni sam jednom sve bio pokazo.. i odma bolje pocni s programom jer ces samo gubit vrijeme kao ja isla par mjeseci svaki put sve sto mi je pokazo onak kruzila po spravama i nikakve koristi..
upala = dobar trening :)