Hello |
Post Reply |
Author | |
jessy3
Cita FAQ Joined: 26 Listopad 2012 Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Listopad 2012 at 13:56 |
Pozdrav !
Evo i ja se pridruzujem forumu. Citam vas dugo pa eto da se i prikljucim! Imam 23 god. Visoka sam 153 i trenutno imam 53kg. Htjela bih ponajprije ubrzati metabolizam i ucvrstiti tjelo, te doci na nekih 48kg..na zdrav nacin, naravno... S time da sam totalni pocetnik. neznam otkud poceti, ali citajuci vas, mislim da cu napraviti neki plan! |
|
mr-triple-double
Viden/a u gymu Joined: 09 Svibanj 2012 Location: zg Status: Offline Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dobrodosla!! Siguran sam da ces ovdje saznati sve sto te zanima, i zavoljeti fit zivot |
|
jessy3
Cita FAQ Joined: 26 Listopad 2012 Status: Offline Points: 33 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvala!
Ma vec sam toliko toga procitala da sam malo zbunjena..oko prehrane i vjezbanja...vec sam pomalo postala ovisna- teoretski zasad, a nadam se da cu i prakticki (ne previse)! Prije 2 god sam isla kratko u teretanu, uglavnom se bavila aerobnim treningom i u pocetku je sporo islo,ali kad sam prestala ici, naglo sam izgubila 6kg..u nekih mj. dana..valjda sam ubrzala metabolizam,a neke cvrstoce nije bilo.. samo gubljenje masnih naslaga..ovaj put zelim i ojacati misice. |
|
mr-triple-double
Viden/a u gymu Joined: 09 Svibanj 2012 Location: zg Status: Offline Points: 462 |
Post Options
Thanks(0)
|
ma vidi sta se tice prehrane, zdrava prehrana je zdrava prehrana tu ce se vecina ljudi ovdje sloziti a sada ako zelis smrsavit manje uzimas kalorija dnevno, ako zelis misice vise proteina i to je to. a vjezbanje, tu mozes svasta, ima teretana, ima razlicitis grupnih vjezbi, vjezbe u prirodi, svasta, moras probat nes pa vidjet jel ti je zanimljivo i jel djeluje. ja osobno idem u teretanu, ali volim kad je lijepo vrijeme napravit trening vani, jos se bavim kosarkom i tako. po meni treba kombinirat. pa sad ti vidi |
|
Post Reply | |
Tweet |