Hitno potrebni savjeti za tjelovjezbu at home |
Post Reply |
Author | |
SMAJLICA
Viden/a u gymu Joined: 07 Rujan 2010 Status: Offline Points: 291 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Studeni 2012 at 11:42 |
Ovako, vjezbam sama kod kuce ujutro i navecer po 15,20 minuta (ukupno 40-ak minuta dnevno). Svaku vjezbu radim po 10-15 ponavljanja..ijednu seriju, eto, ujutro;jednu uvecer prije spavanja (radim sve vrste istezanja koje znam i otprilike radim vjezbe za sve dijelove tijela). Posto sam pocetnik u vjezbanje, prvih dana sam imala strasne bolove i upale misica, sto se sad poprilicno smanjilo. Samo, ne znam koliko dobro stoji moj raspored vjezbanja i je li ima koristi ovo sto radim. Danas mi je 8. dan i vec osjetim poboljsanje, zategnutije misice i to, ali su me zbunili razni savjeti: neko kaze po tri serije se moraju radit...neko ovo, neko ono...Zato bih zaista VOLJELA da mi da savjet neko ko se razumije u tjelovjezbu. Zelja mi je da lijepo oblikujem svoje tijelo, ne da smrsam. Unaprijed zahvalna!!
|
|
medeni
Cita FAQ Joined: 18 Studeni 2012 Location: Kutina Status: Offline Points: 54 |
Post Options
Thanks(0)
|
svi bi mi da lijepo oblikujemo tijelo a pritom da ne smrsamo...tebi treba trener ne za stalno vec samo da ti u pola sata pokaze odredjene vjezbe i pokrete ovako se tesko daju savjeti ..uglavnom i kod vjezbanja najbitniji je i odmor kao i prehrana
|
|
SMAJLICA
Post Options
Thanks(0)
|
Prehranu sam redukovala prije mnogo godina..Nisam baš pocetnik i potpuni laik.Znam i kako pravilno radit vježbe.Zanimalo me samo kako ih rasporediti kroz dan,tj.najbolji tajming..Da li griješim što radim ujutro i navecer po 20 min ili je bolji efekat kada se to drugacije rasporedi.Upoznata sam i sa tim da tijelo treba odmor. Ali, kako se tek privikavam (velim, 8.dan), zanimalo me od iskusnijih na ovom polju,tj. voljela bih da mi date savjet tajminga kroz dan.. Nisam htjela samo kritiku.. Pozdrav!
|
|
avangarde