Evo i Kader! |
Post Reply | Page <123 |
Author | ||
Kader
Cita FAQ Joined: 17 Listopad 2013 Status: Offline Points: 17 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
puno vam hvala!!!!
vidim da sam totalni amater i zapravo neznam kak da si organiziram trening na tjednoj bazi. ako vam nije teško, da li bi mi onak doslovno, crno na bijelo, napisali kako bi vi organizirali to moje treniranje sad za pocetak |
||
mettasttaza
The Boss Joined: 16 Veljaca 2013 Location: Osijek Status: Offline Points: 5136 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Sama si navela neke važne vec stvari :) Evo ja nisam stvarno bio bolestan..i malo sam prije mjesec dana imao nadolazecu prehladu..poslao sam poruku Avangarde...evo bez pretjerivanja..kolegica m ej napisala kako i što do ujutro osjecao sam se kao nov :) Prvesntvno gledaj sebe da..zdravlje..izgeld je više manje bitan..što si manje opterecena njime..i što manje misliš o njemu to ce brže rezultati doci...jer to se gradi malim koracima...za veliki uspjeh...kao nagrada dolazi...uz dobar filing koje provodimo tokom aktivnosti...i hrane koja nam zapravo treba raditi kroz imunološki sustav... Nemaš se cega stidjeti nikad..ni šlaufica.... Svi smo mi jedna kreacija..svi smo razliciti... :) samo se opusti misli pozitivno...obuci ono što najviše voliš...ne skirvaj se pokaži se u najvecem svjetlu :) |
||
Rodjen si s potencijalom
Rodjen si s dobrotom i povjerenjem Rodjen si s idealima i snovima Rodjen si s velicinom Rodjen si s krilima Nije ti sudjeno da puziš, pa i nemoj Imaš krila Nauci ih rabiti i ..LETI! |
||
avangarde
Fit moderator Joined: 31 Svibanj 2012 Location: Osijek Status: Offline Points: 4028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
pon, sri, pet - vjezbe snage za po kuci- mozes isprobat onaj program 5 kg masti u 5 tjedana https://www.fitness.com.hr/mrsavljenje/savjeti/Izgubite-5kg-masti-u-5-tjedana.aspx