New Posts New Posts RSS Feed - Pozdrav svima!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Pozdrav svima!

 Post Reply Post Reply
Author
Kettle_Bell View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 28 Listopad 2013
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kettle_Bell Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pozdrav svima!
    Posted: 28 Listopad 2013 at 19:48
Bok, evo ja sam jedna studentica koja previše vremena provodi sjedeci za knjigom i odlucila sam to promjeniti. Studiram malo duže, imam 25 godina i vec me malo hvata starost LOL
Odlucila sam da je vrijeme da se pocnem baviti vježbanjem, zdravije se hraniti i slicno...
Bila sam nekad davno sportski tip i nemam problema s težinom, samo sam se malo zapostavila Unhappy

Krenula sam redovito u teretanu, idem svaki drugi dan ili cešce! 
Želja mi je ojacati, izgraditi mišice i malo zategnuti sve skupa Dead

Ako je netko voljan dati savjete slušam sve!!

Muce me ruke, inace sam relativno mršava ali imam dosta jake  ruke, valjda mi se sva masnoca skuplja u rukama, brine me kako to promjeniti!

Zatim želim ojacati donji dio tijela, radim puno noge, cucanj, iskorak i tako... dobrodošli su svi savjeti u vezi toga! 

Eto, nadam se da cu i ja nekom moci ponuditi koji savjet Embarrassed
Back to Top
Scarpetta View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 02 Kolovoz 2012
Status: Offline
Points: 1819
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Scarpetta Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Listopad 2013 at 22:59
Pozdrav i dobro nam došla

Za pocetak nam možeš malo detaljnije opisati trening, što i kako radiš?
Isto tako i primjer jelovnika za dva tri dana kako se hraniš?

Na taj nacin je puno jednostavije korigirati i vidjeti kako i sto radiš.
Isto tako koliko si visoka i teška?

Netko ce sigurno uskociti i pomoci ti.
Sretno
Back to Top
Kettle_Bell View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar