Molba oko kucnog treninga |
Post Reply |
Author | |
karacic
Cita FAQ Joined: 09 Veljaca 2011 Location: Croatia/Hrvatska Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Veljaca 2011 at 22:52 |
Pozdrav. Ja imam š8godina i bio sam godinu i pol dana aktivno trenirao u teretani ali zadnjih pola godine mi se nekako zgadila. Sada sam se napokon natjerao da krenem kod kuce vjezbati i kupio sam si sobni bicikl da mogu malo kardio trening raditi, ali bih htio i jedan trening snage raditi te mi tu treba vasa pomoc. Ako mi mozete pomoci oko toga i sloziti mi nekakav trening snage ali cisto pomocu tezine svoga tijela jer nemam nikakve sprave osim tog sobnog bicikla i nemam namjeru kupovati jer nisam u povoljnoj financijskoj situaciji. Ja sam student tako da imam poprilicno dosta slobodnog vremena. Vjezbao bih svaki dan do sat i pol ukljucujuci kardio trening od pola sata na biciklu.
|
|
fedanov
Viden/a u gymu Joined: 08 Sijecanj 2010 Status: Offline Points: 258 |
Post Options
Thanks(0)
|
A šta da ti dam?Pa bar bucice nije skupo kupiti,ovako
neznam stvarno... Imaš sklekove,skokove,trbušnjake,leđnjake,dipseve,a ostalo neznam kako da ti pomognem... |
|
Pitbull
Pali po spravama Joined: 27 Srpanj 2010 Location: Croatia Status: Offline Points: 1572 |
Post Options
Thanks(0)
|
Upiši u google body workouts, workout at home i sl., i
izbacit ce ti podosta programa, pronađi si nešto sam |
|
aleksandar
Cita FAQ Joined: 27 Travanj 2011 Location: United States Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
ok evo ti trening bez tegova otidzi na yuo tube ukucaj tony horton i prati njegove vjezbe bices ok vjerujmi ja svaki dan vjezbam sa tonyjem stime da pravim jedan dan pauzu srecno
|
|
ninac
Cita FAQ Joined: 19 Svibanj 2011 Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|