New Posts New Posts RSS Feed - Pomoc oko odabira programa
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Pomoc oko odabira programa

Post Reply Post Reply
Author
matrix View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote matrix Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pomoc oko odabira programa
    Posted: 22 Sijecanj 2008 at 13:01
 Bok! kako mogu znati koji program mi treba za vjezbanje, jer nisam siguran da li mi treba program za pocetnike ili ne? Jer sam prosle godine u ovo vrijeme krenuo u teretanu i radio sam program za pocetnike, kasnije sam krenuo na program za masu i prestao sam ici u teretanu u 6 mjesecu, do jucer kad sam krenuo ponovno i sad ne znam koji program da koristim.
Back to Top
Mr G. View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr G. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Sijecanj 2008 at 14:06
A cuj...ti bi trebao najbolje znati koji ti program odgovara a koji ne.

U prvom treningu kreni sa nekim laganim kruznim treningom  - 3 serije po spravi.

Onda kreni sa obicnim split treningom - ledja/biceps, ramena/noge, prsa/triceps pa poslije s vremenom rotiraj vjezbe i mjenjaj program po potrebi.

Ne znam da li si procitao: Vodic kroz osnovne principe treninga

Edited by Mr G.
Back to Top
matrix View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote matrix Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Sijecanj 2008 at 14:32

Jesam, vidio sam ga... Mislio sam krenut s programom za misicnu definiciju pa se bojim da li mi je to prerano ili mi je to ok.  

Back to Top
Mr G. View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr G. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Sijecanj 2008 at 15:10
Mislis na ovaj program?