Pomoc oko odabira programa |
Post Reply |
Author | |
matrix
Viden/a u gymu Joined: 22 Sijecanj 2008 Location: Croatia/Hrvatska Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Sijecanj 2008 at 13:01 |
Bok! kako mogu znati koji program mi treba za vjezbanje, jer nisam siguran da li mi treba program za pocetnike ili ne? Jer sam prosle godine u ovo vrijeme krenuo u teretanu i radio sam program za pocetnike, kasnije sam krenuo na program za masu i prestao sam ici u teretanu u 6 mjesecu, do jucer kad sam krenuo ponovno i sad ne znam koji program da koristim.
|
|
Mr G.
Pali po spravama Joined: 29 Studeni 2006 Location: Croatia/Hrvatska Status: Offline Points: 1072 |
Post Options
Thanks(0)
|
A cuj...ti bi trebao najbolje znati koji ti program odgovara a koji ne.
U prvom treningu kreni sa nekim laganim kruznim treningom - 3 serije po spravi. Onda kreni sa obicnim split treningom - ledja/biceps, ramena/noge, prsa/triceps pa poslije s vremenom rotiraj vjezbe i mjenjaj program po potrebi. Ne znam da li si procitao: Vodic kroz osnovne principe treninga Edited by Mr G. |
|
matrix
Viden/a u gymu Joined: 22 Sijecanj 2008 Location: Croatia/Hrvatska Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jesam, vidio sam ga... Mislio sam krenut s programom za misicnu definiciju pa se bojim da li mi je to prerano ili mi je to ok. |
|
Mr G.
Pali po spravama Joined: 29 Studeni 2006 Location: Croatia/Hrvatska Status: Offline Points: 1072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mislis na ovaj program?
Program treninga za misicnu definiciju Pise da nije za pocetnike i da bi se trebao upraznjavati nakon provedenog ciklusa dobivanja mase. Ako razumijes sistem vjezbanja, jasne su ti sve vjezbe i ako znas kako se pravilno izvode sve vjezbe kreni sa nekakvom laksom varijacijom tog treninga, kombiniraj te vjezbe pa vidi kako ti odgovara. |
|
matrix
Post Options
Thanks(0)
|
Da mislio sam na to, ali s malom laksom varijancijom. Hvala na odgovorima
|
|
sportasica