Pooozdrav |
Post Reply |
Author | |
AnaBolen
Cita FAQ Joined: 23 Svibanj 2011 Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 Svibanj 2011 at 19:51 |
Imam š7 godina, i iz Sarajeva sam. Mislim da ne moram pisati o tome kako zelim smrsati i izgledati bolje, inace zasto bih bila ovdje Citam vas vec neko vrijeme i zelim reci hvala na dodatnoj motivaciji, jer citajuci neke postove jednostavno se pronadjes i imas zelju da uradis nesto. Pooootpuni sam pocetnik, tako da imam puno pitanja. Inace, odavno vec zelim poceti ici u teretanu i zdravije se hraniti, pa evo nadam se da i ovo nece biti jedan u nizu propalih pokusaja. Edited by Zoki |
|
Pitbull
Pali po spravama Joined: 27 Srpanj 2010 Location: Croatia Status: Offline Points: 1572 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dobrodošla!
Baci se na citanje foruma, za pocetak bi najbolje bilo da procitaš FAQ teme. |
|
berlava
Viden/a u gymu Joined: 12 Sijecanj 2011 Status: Offline Points: 414 |
Post Options
Thanks(0)
|
dobrodošla
|
|
Zoki
Fit moderator Joined: 19 Studeni 2006 Location: Croatia Status: Offline Points: 5840 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dobrodošla na fitness forum! Ispravio sam ti sitno post, da ne budu onako velika slova vec normalni font.
Ukljuci se u rasprave i budi FIT!
|
|
Fitness oprema i dodaci prehrani na : Fitness.com.hr WebShop-u - Proteini
|
|
AnaBolen
Cita FAQ Joined: 23 Svibanj 2011 Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
hvala na dobrodoslici
da, citam FAQ, i ove planove prehrane tako da je za sad sve ok. dok se malo 'ufuram u fazon' ukljucicu se u rasprave i postavljati neka dodatna pitanja.
|
|
davor23
The Boss Joined: 12 Svibanj 2009 Location: Croatia/Hrvatska Status: Offline Points: 7174 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dobrodosla ;)
Ako sto sto zanima, slobodno pitaj :) |
|
I believe whatever doesn't kill you, simply makes you ... stranger
|
|
Post Reply | |
Tweet |