Pozdrav svima |
Post Reply |
Author | |
Roulette
Cita FAQ Joined: 19 Veljaca 2012 Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Veljaca 2012 at 10:39 |
Bok,
citam fitness.com.hr vec jedno dvije godine i ucim od vas sto vise mogu, ali sad sam napokon odlucila i aktivno sudjelovati :) . Inace sam studentica iz Osijeka, 22 godine i pokusavam sto vise vjezbati, ali sam zadnjih mjeseci izgubila motivaciju, tako da sam sada opet krenila sa vjezbanjem i nadam se brzom povratku vjezbanja kao zdrave navike u moj raspored. Jedna sam od onih koja je probala svakakve programe vjezbanja, ali uvijek nade neku ispriku. Isla sam u teretanu godinu-godinu i pol i onda je krenilo, pa malo oni aerobic treninzi u teretani umjesto utega, pa malo insanity, pa malo neki drugi programi i tako sam sa isprobavanjem svega i svacega izgubila rutinu. Sad sam opet na pocetku i odlucno kazem: nema vise isprika. Inace visoka sam 171 cm i trenutno imam 56 kg. Kilaza mi inace varira izmedu 55 i 57, sto mislim da je ok, cilj mi nije neko mrsavljenje, mozda koju kilu u procesu oblikovanja, jer mislim da mogu izgledati puno bolje nego sto izgledam sada cak i sa istom kilazom ali sa redovitim vjezbanjem. |
|
Gym_girl
Fit moderator Joined: 29 Lipanj 2009 Location: RI Status: Offline Points: 9271 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey Roulette, welcome to us!
Vidim, nema nekih vecih problema s tobom, to je dobro, malo cu se odmorit Samo pitaj što god te zanima...i ne odustaj |
|
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."
Nutricionist & Fitness instruktor PN Certified Coach e-mail: [email protected] www.instagram.com/me_better365/ |
|
Roulette
Cita FAQ Joined: 19 Veljaca 2012 Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvala na potpori, ni ne znas koliko pomazes drugima ko meni koji samo citaju tvoje postove i bez neke dodatne pomoci pa hvala i za to
|
|
Gym_girl
Fit moderator Joined: 29 Lipanj 2009 Location: RI Status: Offline Points: 9271 |
Post Options
Thanks(0)