Prsa |
Post Reply | Page 12> |
Author | ||
Stjepan91
Viden/a u gymu Joined: 05 Sijecanj 2010 Location: Croatia/Hrvatska Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Veljaca 2010 at 22:04 |
|
E ovako svima meni je poanta dobit prsa prije ljeta stoga imam jos oko 3 ili 4 mjeseca pa ono molim malo pomoci......Ovako imam Bucice od 5kg(samo to nemogu nista drugo nabavit)...Možete mi reci ovaj kako da nabildam....ako moze pomoc...I molim opistit svaku vjezbu ja sam amater pa ono neznam strucne izraze.....
|
||
zmaj
Fitness freak Joined: 19 Ožujak 2009 Location: Trogir Status: Offline Points: 3429 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
pa s tim bucicama od 5kg se neces nista nabildat pogotovo u prsima jer je pre mala kilaza pa neznan ono mos ic ugradit silikone ili nabavi vise opreme i pogledaj malo po forumu š.link
2.link. a evo mozes i ove linkove pogledat di ces nac dosta informacija. i po mogucnosti nebi bilo lose u teretanu se upisat Edited by zmaj |
||
Gym_girl
Fit moderator Joined: 29 Lipanj 2009 Location: RI Status: Offline Points: 9271 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
niš od tih utega Stjepane :) odnosno, možda biš prvih par puta i osjetio nešto jer ti je novi podražaj ali inace š0 kg ni blizu nije kilaža za to što tebi treba :) e sad...rekla bih ti da radiš sklekove, bar dok ne nabaviš neku ozbiljniju opremu ili se uclaniš u teretanu ali ako želiš raditi na masi, oni ti nece bit dovoljni....treba ti željezo sreco ...eh, eto, pocinje ljetna groznica Edited by Gym_girl |
||
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."
Nutricionist & Fitness instruktor PN Certified Coach e-mail: [email protected] www.instagram.com/me_better365/ |
||
Stjepan91
Viden/a u gymu Joined: 05 Sijecanj 2010 Location: Croatia/Hrvatska Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Pa koliko bi mi trebalo kila bucica...probat cu nabavit
Heheh imam ja vec mase samo trebam oblikovati..... Edited by Stjepan9š |
||
Iluvatar