pocetnik u teretani |
Post Reply |
Author | |
soksok
Cita FAQ Joined: 21 Srpanj 2010 Location: Croatia/Hrvatska Status: Offline Points: 64 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Srpanj 2010 at 10:21 |
Pozdrav,
buduci da stvarno nemam pojma kako i gdje mislilm da je najbolje pitati ovdje. ima li tko preporuku za neku teretanu (a da je cijena pristupacna, 200-300kn) širi centar grada-zg, gdje ima neki provjereni trener koji bi me uputio u to kako i što na svim tim spravama i u skladu s mojim mogucnostima...(jer sam imala jedno iskustvo, davno u jednoj teretani, da me nitko nije ni pogledo, a kamoli dao neki komentar ili upute o vježbanju a naglasila sam da sam pocetnik - pa bih voljela ovaj put to izbjeci).... zanima me isto jesu li uputstva ukljucena u cijenu ili ne i na što bih trebala obratiti pozornost prilikom odabira teretane? uf, puno pitanja, znam....a tek prvi post...kaj bu bilo tek kasnije fala |
|
Zoki
Fit moderator Joined: 19 Studeni 2006 Location: Croatia Status: Offline Points: 5840 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ako si iz ZG-a, evo prijedlog teretane: Fitness Futura (<- Link)
Odlicni ljudi rade tamo, ako trebaš pomoc (pocetnica si), uputit cete u trening i pravilnu prehranu. Definitivno preporuka! |
|
Fitness oprema i dodaci prehrani na : Fitness.com.hr WebShop-u - Proteini
|
|
Theia
Pali po spravama Joined: 27 Studeni 2006 Location: Croatia Status: Offline Points: 1648 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ti to reklamiraš svoju teretanu?
|
|
Zoki
Fit moderator Joined: 19 Studeni 2006 Location: Croatia Status: Offline Points: 5840 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nije moja, odlicna je i zato sam ju predložio. |
|
Fitness oprema i dodaci prehrani na : Fitness.com.hr WebShop-u - Proteini
|
|
soksok
Cita FAQ Joined: 21 Srpanj 2010 Location: Croatia/Hrvatska Status: Offline Points: 64 |
Post Options
Thanks(0)
|