Moj trening (ispravit sta nevalja) |
Post Reply |
Author | |
Bane
Cita FAQ Joined: 02 Lipanj 2009 Location: Bosnia Hercegovina Status: Offline Points: 39 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 Kolovoz 2010 at 00:19 |
E da i ja napisem kako ja vjezbam nije teretana ali sam s
drugovima nesto napravio Noge retko radim jer zelim prvo gore da se sredim i trcim š-2 puta sedmicno Jedan dan radim biceps i ledja i ramena: -2xš0 ponavljanja zgibova razne vrste ali naravno posto sam pocetnik palo mi pomazu drzajuci mi noge od 5 tog zgiba -2xš0 ponavljanja biceps pregiba sa š2 kg -2xš0 povavljanja biceps pregiba sa š0 kg...i tako do 6 kg sve -ramena radim e pa sad cu napisati neki naziv kako se valjda zove Bent-Over Rateral Raises i Lateral Dumbbell Raises Drugi dan radim triceps i grudi -kosi bench 40 kg teg 3xš0 ponavljanja mjenjam naprimer radim uske pa srednje pa siroke -pa ravni bench 20 kg 5xš0 ponavljanja ist mjenjam sirinu hvatanja -ali prije bench-a radim sklekove radim 3 serije po š0 izmedju stolica pa 3 serije sirokih pa 3 serije uskih mislim u sirini ramena. I tako u krug...skoro sam poceo piti kreatin pa mogu vise svega sada Eto sta mislite o ovome dal je ok? I treba li sta mjenjati??? Jel dovoljno i tako??? I dal li se misici smanjuju trcanjem???I zasto da i zasto ne? Da li bi valjalo svako jutro trcati po 5 km?? Edited by Bane |
|
dalila
Fitness freak Joined: 15 Srpanj 2007 Location: Croatia Status: Offline Points: 4399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zašto? O zašto mislite da su noge manje bitne od gornjeg djela tijela? ;)))