New Posts New Posts RSS Feed - Hello
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hello

 Post Reply Post Reply
Author
jessy3 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 26 Listopad 2012
Status: Offline
Points: 33
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jessy3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hello
    Posted: 26 Listopad 2012 at 13:56
Pozdrav !Smile
Evo i ja se pridruzujem forumu. Citam vas dugo pa eto da se i prikljucim! Imam 23 god. Visoka sam 153Big smile i trenutno imam 53kg. Htjela bih ponajprije ubrzati metabolizam i ucvrstiti tjelo, te doci na nekih 48kg..na zdrav nacin, naravno... S time da sam totalni pocetnik. neznam otkud poceti, ali citajuci vas, mislim da cu napraviti neki plan!Big smile
Back to Top
mr-triple-double View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 09 Svibanj 2012
Location: zg
Status: Offline
Points: 462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mr-triple-double Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Listopad 2012 at 15:16
Originally posted by jessy3 jessy3 wrote:

Pozdrav !Smile Evo i ja se pridruzujem forumu. Citam vas dugo pa eto da se i prikljucim! Imam 23 god. Visoka sam 153Big smile i trenutno imam 53kg. Htjela bih ponajprije ubrzati metabolizam i ucvrstiti tjelo, te doci na nekih 48kg..na zdrav nacin, naravno... S time da sam totalni pocetnik. neznam otkud poceti, ali citajuci vas, mislim da cu napraviti neki plan!Big smile


Dobrodosla!! Siguran sam da ces ovdje saznati sve sto te zanima, i zavoljeti fit zivot
Back to Top
jessy3 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 26 Listopad 2012
Status: Offline
Points: 33
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jessy3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Listopad 2012 at 15:42
Hvala!Wink