Povecanje tjelesne mase uz pravilan trening :/ |
Post Reply |
Author | |
ruff_desperado
Cita FAQ Joined: 06 Svibanj 2012 Location: Croatia Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Svibanj 2012 at 11:44 |
Poštovanje,
nakon proucavanja topica i ostalih tema na ovom forumu ipak sam odlucio potražiti direktan savjet/pomoc. Uglavnom, pokušati cu dati što više relevantnih podataka pa Vas molim da mi pružite savjet tj. pomoc. Imam 23 godine, 184 centimetra visine i 70 kilograma težine, što je premalo ocito ako još uz to dodam da imam "teške kosti", ovo nije zafrkancija, stvarno sam "skinny". Nekada sam se bavio sportom (od 6 do svoje 18 godine) i tada su poceli problemi sa zdravljem, prvo sam imao par operacija na koljenu a uz to su se nadovezali još neki operativni zahvati. Sada sam student (vec 3 godine) i zadnjih 4-5 godina ne prakticiram nikakvu fizicku aktivnost niti trening, prehrana mi je daleko od idealne a i stil života nije baš na nivou. Pušac sam aktivni vec 5-6 godina i "ovisnik" o kofeinu, imam inace "ubrzan" metabolizam tako ni da "prejedanje" ne pomaže. Nakon što sam obavio pretrage i konzultacije s ljecnikom koji je samo ustvrdio da sam napokon što se tice zdravlja u savršenom redu (izuzev implementacije navlaka na zube, :P) odlucio sam potražiti savjet. Cilj mi je napokon vratiti se u kondiciju i primarno nabaciti tjelesnu težinu koja bi odgovarala mojoj visini, ali to bih htio napraviti što kvalitetnije uz pravilan trening, zato sam i tu došao da potražim savjet. Hvala unaprijed na svim odgovorima, a ako su potrebne još neke informacije samo recite. Ispricavam se zbog "wall of text-a" ali eto pokušao sam dati što više infoa.
|
|
Water walking isn't invented in one day...
|
|
Arter
Cita FAQ Joined: 26 Travanj 2012 Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
|
Poštovanje i dobro došli :D